Lungt

Nu har jag kommit tillbaka hem från Mandy. Hon var jätte fin och Katarina har blivit duktig på att rida henne. Dom passar så bra ihop. Jag avr "ridlärare" idag, hahah! Lärde henne rida lätt på den lilla saken xd. Och det går, bara man vill :) 
Skulle göra mina läxor nu. Men jag skiter i det dom är ändå till fredag så jag gör allt imorgon istället. Nu tar vi det bara lungt och sitter vi datorn och så :) Vi har så mycket läxor denna veckan men som tur var idag så hade vi 2 arbetspass så jag hann ju med en hel del då. Men jag har ändå mycket kvar. Men det fixar jag imorgon :) 
 
Ska försöka blogga lite mera nu ikväll :)
 
Så hörs om en stund!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0