Min älskling!

Idag red jag Svea för första gången (om man inte räknar med provridningen). Hon skötte sig utmärkt! Kunnde rida henne i både skritt och trav själv utan lina. Super snäll är hon! Och hovarna lyfte hon nästa direkt idag. Imorgon vet jag inte om det blir ridning för som sagt ska jag ta hjälp av Emma på början innan Svea har vant sig och så. Och Emma ska förmodligen på träning imorgon så vi får se om vi hinner med det. 

Skoljoggen imorgon, 9 km. Ja, undra hur det ska gå? :) Nee, men det går nog bra. Jag har ju inte världens dåligaste kondision. Ridningen ger ju lite :) Men sen har jag ju astama med, rätt så allvarlig så jag blir oftast trött snabbare än andra. Men jag ser fram emot dagen ändå!
 
Statidtiken idag, ja, vad ska man säga? Ni är nog lite nyfikna på hur det går med Svea för även om jag inte bloggar så mycket nu när jag har Svea så stiger ändå statisteiken varje dag! Tack så mycket för att ni besöker bloggen! Jag försöker ju bli bättre hela tiden ;)

Bjuder på några "idag" bilder på Svea, enjoy!




Söta ponnyn!


Jag ska försöka hinna med ett inlägg till idag men jag kan inte lova något! 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0