Nöjd

Jag är jätte nöjd med ridpasset idag! Det känns bättre och bättre för varje gång! Red i skritt och trav på olika volter och vägar i ridhuset för att hon skulle lyssna på mig. Och när jag bestämmer att vi ska göra något mer än att bara skritta runt på fyrkants spåret så tuggar hon inte på bettet lika mycket. och det som jag har märkt idag är att hon börjar söka sig ner åt! Det är ingen form ännu men hon söker sig neråt! Och det är ju jätte bra!
Jag köpte ingenting till Svea idag för hööks var visst stänkt, men jag ska dit imorgon med och då kanske det är öppet. Men idag blev det i alla fall en tröja för mig :) 

Här får ni bilden igen, bara för att jag gillar den så mycket! Även om den är suddig så betyder den mycket!
 

Kommentarer
Ellen

Det är bra när hästen tuggar på bettet;)
Mvh ellen

Svar: Ja, men hon tuggar överdrivet mycket. Men det bör ju gå över snart :)
Marta

2012-09-16 20:17:30
Ellen

Okej:)

Svar: :)
Marta

2012-09-17 16:02:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0