Så där ja!

Nu är jag hemma och har gjort läxorna! Skönt med fredag imorgon! Var ju hos läkaren , fick två olika näs spray och några andra tabletter som jag ska ta. Ja, jag får ju hoppas att det går över snart, för kul är det inte!
Efter läkaren så köpte jag lite kläder. Två linnen en stickad tröja och en typ tunika. Och hårtofsar också ja! Hann fixa stallet innan jag åkte till stan. Men sen så var Emma snäll och släppte in min fina tjej! 
Statistiken är super bra idag också! Tack för att ni besöker, läser & kommenterar. 
Har fått några frågor på frågestunden så svaren på dom kommer om några minuter. Men ni kan ju fortfarande ställa mer frågor och ni kan skriva frågorna i en kommenter till vilket som helst inlägg det behöve rinte vara just frågestunds inlägget ;)
 
Jag ska försöka få lite mer text i mina inlägg för för ett tag sedan så var det bara text och lite bilder och nu känns det som det typ bara är bilder och få inlägg med mycket text. men i helgen ska jag försöka skriva några långa inlägg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0