Sådär ja!

Vi börjar med statistiken och kommentarerna. Ska jag vara ärlig så bryr jag mig mycket mer om ni kommenterar och verkligen visar att ni är här än att jag bara ser siffror. Jag ska kika in på era bloggar och kommetera med, jag lovar. Kanske inte idag för jag har mycket att göra men imorgon så har Svea vilo dag så det blir bara mocka, fodra och släppa in och sen är jag hemma. Tack så hilma mycket för att ni besöker och för att ni nu har börjat visa att ni faktiskt finns här. TACK!!
 
Ridpasset idag, ja, vad ska man säga? Kanske att det känns mer och mer rätt för varje steg på henne. Hon börjar få respekt för mig både när jag gör något med henne från marken och när ajg sitte ruppe på henne. Och det är ju en grymm kännsla! Emma säger att min sits har blivit mycket bättre också. Och det känner jag med. Det känns mycket säkrare nu. Jag har kontrollen och inte Svea. På början när jag red henne så hållde jag i manen nästan hela tiden i traven och nu gör jag inte alls det. Även om jag rider ute i paddocken (paddocken har inget staket). Men imorgon så har hon som sagt en vilo dag. Så det blir bara snabbt till stallet och fixa allt och sen hem. Vi har franska prov på fredag, sen har vi mycket läxor i engelskan och så har jag ju min svenska bok att läsa med. Så det mesta ska fixas imorgon. På torsdag så är ridhuset ledigt hela tiden, så det då ska vi nog rida i ridhuset. 
 
Ska duscha och äta nu. Så hörs vi om en stund! Juste, sen står ju läxor på schemat med. Vill få lite läxor klara idag i alla fall :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0