Schabraken har kommit!

Nu är jag hemma. Jag gör så här att jag skiter i alla läxorna nu på måndagoch tisdag och sen på onsdag när vi har studie dag så ska jag fixa allting. Så idag och imorgon blir det bara chill dagar! :) Idag fick mamam ett brev att schabraken har kommit! Ska snart till ica och hämta dom. 5 stycken ska det vara. Tvättar dom idag och så följer dom med till stallet imorgon :) Grimman blev jätte fin! Bara om någon ville veta då, haha. 
Idag ska jag förmodligen rida om det inte blåser för mycket. Men det tror jag inte att det kommer göra. Ska byta om till ridkläder nu och snart går jag till ica och hämtar schabraken och sen ska jag hem och packa upp och sen till stallet :) Under tiden så kanske jag hinne rmed att mobil blogga lite. Hör sen! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0