Schabraken

Så, nu är jag hemma! 
Här får ni bilderna på schabraken, kanske inte så fina men ni ser ju lite i alla fall :)

Nr 1, min favorit färg när det gäller hästsaker, olivgrrön! Det är mycket finare i verkligheten. 
 
Nr 2, ljusblått, rätt fint det med :)


Nr 3, mörkblå, rätt fin den också men jag gillar inte den där häst figuren så mycket men tur är väl att den bara är på den ena sidan !
 
Nr 4, ett tjockare grått schabrak väldigt fin är den! Och fin kvalité.
 
Nr 5, detta är också lite tjockare men helt okej :)


Och så har jag ju den här i stallet också! Absolut min favorit!! (direkt efter det olivgröna då)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0