Tänka på hur jag rider

Ska som sagt snart till stallet till min lilla princessa. Idag ska jag verkligen tänka på hur jag rider. För jag har märkt att om jag gör saker rätt så bilr hon helt annulunda. Då gör hon också rätt och då går allt mycket lättare. Och så har jag med märkt att jag rider mycket bättre om jag har chaps. Innan så gillade jag bara at rida utan. Men på Svea så gillar jag verkligen att rida med chaps. Jag får bättre grepp. Sen ett måste för mig är handskar. Jag kan inte rida utan dom. Och jag skulle vilja ha på mig dom när jag leder också. Det känns mycket säkrare då :) 
 
Sen ska vi till stan. Då ska jag passa på att köpa benreflexer till Svea. För den är en liten bit att gå till ridhuset och det blir mörkare och mörkare nu. 
 
Hoppas på några ridbilder nu när mamma och pappa följer med! :) 
 
Sen kan jag säga att det är en rolig grej på väg. Jag och några kompisar ska skapa en blogg där vi alla ska blogga. Men jag kommer ändå fortsätta att blogga här ;) Men inget 100% säkert ännu.

Idag är lilla Rajtek 2år! Grattis! :)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0