Upp och ner

Nu är jag hemma. Passet gick bra idag med. Men red inte så länge för det blåste mycket och ridhuset var upptaget. Och med tanken på hur Svea är och så, så vill jag inte rida med flera andra hästar samtidigt.
 
Allt går bara upp och ner nu. Jag är super glad för att jag har Svea och allt men då är det andra saker som förstör den där kännslan /glädjen som man vill ha kvar så länge som möjligt när man har sin första häst. Får verkligen ingen motivation till något nu, varken skolan eller bloggen. Jag är som sagt jätte glad över att ha Svea och hon är en häst som jag har fastnat för. Men om det fortsätter så här så vet jag inte vad det blir av det hela.. Och dom personerna som jag har trott ska stötta mig hela tiden gör tvärt om. Jag får verkligen blandade kännslor nu. Trodde jag att allt skulle svara så perfkt eller? Det är nog omöjligt..
 
 

Kommentarer
Ewa

Det gör jätte ont när du skriver så min älskade dotter.Vi gör allt för din glädje,men lyckas inte alltid.Alla gör misstag.Jag hoppas att du förstår.

Svar: Mm.. <3
Marta

2012-09-27 00:22:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0