Visste du att jag..

Som jag har märkt så är det många som kör "5 saker som ni inte visste om mig", "Visste du att jag.." och så vidare. Så nu tänkte jag med göra det :) 
 
Visste du att jag..
 
..planerar väldigt mycket. Måste ha allt i tid och har typ som ett schema i huvudet hela tiden med alla grejer som jag måste göra under dagen. Så saker som sker utan planerin är inte min grej riktigt.
..älskar muskler på både människor och hästar. Haha! Det låter kanske lite CP men jag tycker verkligen att det är sjukt snyggt! Så mitt mål tills nästa sommar är att ha "magrutor" haha! Vi får ju se om jag lyckas.
..är sällan rädd vid hästar eller när jag rider. Jag känner mig trygg i det helt enkelt, skulle aldrig tänka mig att hålla på med något annat.
..har spelat fotboll i några månader i trean. Har till och med gått på fotbolls skola under någon sommar. Men det var länge sen och det är helt tvärt om nu, nu hatar jag fotboll och är boll rädd.
..är liv rädd för getingar och humlor och allt sånt randigt skit. Bler hellre ormbiten än getingstucken.
..har bloggat i lite mer än ett år nu. Men i början hade jag bara howrse bloggar. Men det blev bara tråkigt så nu bloggar jag här och komme rnog fortsätta ett bra tag!
..är otroligt lycklig nu. Mitt liv är precis så som jag vill ha det!
 
 
 

Kommentarer
Pownieskvaller

Alltid lika kul att läsa "visste ni att" :D

Svar: Jag tycker med om att läsa det på andras bloggar! :D
Marta

2012-09-19 22:07:42
URL: http://www.pownieskvaller.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0