Visste ni att..

..jag är helt beroende av drycka, festis, mer, saft eler loka ska det vara! Har alltid med en flaska med drycka i väskan i skolan ;P
..min söta och lite smått tokiga häst är helt förälskad i ett föl i stallet. Men bara ett av alla 5. Dom andra bryr hon sig inte om. Men så fort "lilla gul" (som fölet kallas) kommer in så blir Svea helt togkig! Och på morgonen när lilla gul har blivit utsläppt i hagen så får Svea damp, springer runt i boxen oh skriker XD
..jag tänker väldigt mycket på äta och sova ordenkligt nu när jag har så myckt att göra för att jag ska orka.
..jag känner mig stark och liksom frisk när jag gör något varje dag. Och inte bara sitter vid datan. Ridning är ju en sport och allt annat i stallet med. 
..jag väljer alltid ut kläder på kvällen som jag ska ha i skolan. Det känns typ "osäkert" annars. Haha! 
 
Godnatt! Vi hörs imorgon!
Kommer ni ihåg att min hund Rajtek ser ut såhär? Det var länge sen jag la upp en bild på han ;P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0