2013-01-08

Godmorgon! 
Somnade vid ett i natt, så jag är rätt trött men ändå inte så farligt :) Så skönt att ha den halv timmen på morgonen till att äta frukost i lugn och ro och sitta vid datan. Pappa skjutsar till skolan, lyx x) Sen på efter middagen är det ju första lektionen i ridskolan för terminen (och året, haha!) Tror att det var dressyr som stog på shemat. Hoppas som vanligt på Samanta först och främst men om jag inte får henne så skulle jag vilja rida Hi-Jack, han är så fin i dressyeren! Det ligge rett tidsinställt inlägg som kommer ut vid klockan 11 :) Ha en bra dag!

Suddig bild på mig och Sammy..

Kommentarer
Malin

Hur hög är Sammy? :)

Svar: 160 cm i mnk :) Hur hög är Harmonie? :)
Marta

2013-01-08 08:45:03
URL: http://malinottenback.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0