Dag 2 – Morgon rutiner

Jag skriver dom morgonrutinerna jag har när det är skola, för på lov så är det inga rutiner, haha! Jag numererar "rutinerna" så 1 är det första jag gör och sen fortsätter det så :)
 
1. Gå på toga och bortsa tänderna.
2. Tvätta mitt ansikte.
3. Ta på mig kläder.
4. Sminkar mig lite, brukar bara ha lite foundation då mitt face ser förjävligt ut annars x)
5. Ger mat till Misia, min kanin.
6. Fixar min frukost.
7. Äter frukost framför datan i ca. 30 min medans jag bloggar och läser bloggar.
8. Bäddar sängen.
9. Fixar drycka till skolan och lägger det i väskan.
10. Släpper ut håret för jag brukar sova i en inbaakad fläta då blir håret lite vågit när man släpper ut det och då behöve rman inte platta och greja :)
11. Tar på mig skor och jacka och går till skolan :P
 
Det är väl ungefär så, tror inta att jag har glömt något. Tycker att det är skönare att leva med rutiner så jag tycker att det är roligt att skolan börjar och allt blir om vanligt igen :)

Kommentarer
Märta

Oj det var bra gjort att hinna med allt dedär!
När stiger du upp på morgonen! :D

Svar: Ja, men jag går upp 1 och en halv timme innan skolan börjar :D
Marta

2013-01-07 21:25:31
URL: http://hhaasstt.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0