Imorgon är det skola

Imorgon är det skola. Känn både rolig och lite jobbigt. Den första veckan kommer säkert vara rätt jobbig. Med tanken att man kanske inte kan somna så bra vid kl. 22 efter som man har gått och lagt sig tidigast kl.1 varje dag i 3 veckor. Men sen blir det nog bra :) Har en liten "häst plan" för den här veckan. Den ser ut så här än så länge:
 
Tisdag: Ridskolan
Onsdag: Jag har tänkt åka upp till Anna-Karins stalla, stuteriet. Ska smsa henne imorgon och se om hon vill att jag kommer, men det hoppas jag :)
Torsdag: Tänkte åka upp till stallet med Emma.
Fredag: Ledig
Lördag: Då åker vi antagligen upp till Mandy.
Söndag: Vilodag för mig kanske? Eller åka upp med Emma eller åka till Anna-Karin :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0