Jag är tillbaka

Nu är jag tillbaka. Behövde dom där 2 dagarnas bloggpaus. Hade inget att blogga om och orkade inte blogga. Ville njuta av dom sista ledigarna dagarna. Imorgon börjar ju skolan. Rätt kul ändå. Är ingen person som gör allt för att inte gå till skolan, tycker att det är rätt roligt, dess utom är det bara roligare nu när man får betyg, det är som en motivation för att prestera bra. Jag ska verkligen ge allt nu, denna terminen kan jag faktiskt säga att jag var lite slarvig med skolan, hade ju Svea på början av skola efter sommaren och det tog mycket tid, ändå ville jag prestera bra men jag hann helt enkelt inte. Hade ungefär 2 lediga timmar perd dag (för utom att sova så klart). Då fick man hinna med att duscha, äta, och göra läxor, vid datan satt jag kanske bara 30 min per dag. Så på det sättet känns det lite skönare nu när man inte har någon press att man "måste" gå till stallet varje dag. Dena terminen ska jag planera bra, göra läxor i tid, ska börja redan första dagen som vi får dom, men jag kommer också lägga mycket tid i stallet och på häst ryggen då bra betyg i skolan och att jag blir duktig i ridningen är min framtid. För att kunna söka till Flyinge så måste man ha A och B i nästan allt i gymnasiet. Så det är ingen dålig skola precis. Får se om jag hittar någon häst/ponny att rida för en gång i veckan, på ridskolan är ju lite för lite. Jag skulle i alla fall vilja rida 3 gånger i veckan. Har mejlat om några annonser så nu är det bara att vänta på svar. 
 
Under dagen idag kommer det ett inlägg och bilder om hur det gick när vi var hos Mandy i lördags och även lite ovisade bilder som mamma klickade för förra gånge i ridskolan, på mig och Samantha :) Kommer även ett inlägg från den där listan :) Hörs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0