Ridpasset - Figo

Förlåt för rätt sen update men jag kom hem kl. 8 sen duschade jag och nu åt jag. Åt 4 rostade mackor med osta och tomat, drack apelsin juice och sen åt jag även en yoghurt. Hahah! Rätt mycket ju! Men jag är så trött nu, efter skolan var det okej men när jag kom hem från stallet så var jag helt slut. Fick rida Figo på ett dressyr pass.. Hade ingen bra kännsla direkt. Han är mångas favorit men jag och han kickar inte ihop alls. Han har sina tankar och jag mina, vi passar inte ihop alls, jag gillar hästar som tänker framåt och han tvärnittar hela tiden och är as seg. Det var inget lyckat ridpass idag. men fick mycket beröm för min sits, och det känndes ju bra. Har verkligen jobbar hårt med min sist på varje ridpass sen jag fick lånade Svea, sen när Svea åkte tillbaka så fortsatte jag att lägga stort märket till min sits och balans. 
 
Det här är Figo, har nog aldrig visat någon bild på han så här får ni en :)
 
Till och med första dagen i skolan ska vi få läxor, 2 läxor denna veckan, inte så mycket men det är ju lite jobbigt den första veckan. Känne ratt jag skulle behövt göra lite på SO läxan idag men jag tror inte att jag orkar det, vi har ju ändå hela lektionen imorgon och så projektet på torsdag. Så jag tror att jag skippar det idag, gör nog lite på den imorgon istället. Juste, imorgon vid kl. 16 ska jag till Anna-Karins stall. Det avr så länge sen jag var där. Har inte varit där sen jag lånade Svea och det var ju ett par månader sen så det sa ju bli roligt att komma dit oftare nu, några gånger i veckan. Pappa ska nog hämta mig vid kl. 18 så att jag hinner göra SOn och lite på franska kanske, fast det är typ bara läsa genom lite. Kommer inga fler inlägg idag, jag är för trött och så ska jag lägga mig senast tio, för att kunna orka ta mig till stallet imorgon. Dock ska jag skriva ett tidsinställt inlägg som kommer ut imorgon när jag är i skolan :) Sov gott! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0