Stallet snart

Nu är jag hemma och har ätit, hinner bara "pusta ut" en halv timme framför datorn innan det är dags att byta om och dra med Emma till stallet. Sen när jag kommer hem så ska jag kolla genom franskan lite, läraren förklarade det så dåligt så jag fattade ingenting, men det var typ att vi skulle kolla genom det i alla fall. Mne jag vet inte riktigt när jag kommer hem då Emma ska förmodligen rida 2-3 hästar och sen fixa allt det andra och mina föräldrar ska till stan med Katarina så jag vet inte när dom kommer hem så att dom kan hämta mig ifall Emma rider alla hästarna, för då blir det nog rätt sent, men men. Har inget mer att skriva nu så vi hörs sen!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0