2012-12-20

Godmorgon!
Det första jag vill äga är tack till min lilla syster som väckte mig kl.9.. :/ Hon ska få tillbaka det ;) 
Tack för alla snälla kommentarer som har kommit in igår och idag, tack! 
Idag ska vi till Mandy, stallet heter Skogslund så jag kommer säga det nu istället för att jag alltid ska säga vi ska till Mandy och Pentagon, det blir lite kottare så. Så ja, vi ska till Skogslund idag vid 12 tror jag det blir. Penta rids ju  inte på vintern så det är bara Katarina som ska rida Mandy. Och det är nog lika bra det för då kan ajg hjälpa henne mycket från marken och så kan vi koncentrera oss på att få ordning på det lilla busfröet. För det har ju alltid varit så att jag rider Penta och Katarina rider Mandy samtidigt och då har det blivit så att jag bara ahr sktittat Penta för att kunna hjälpa Katarina och sen när Katarina var klar så red jag genom Penta i 10 min medans hon sadlade av och så i stallet. Så dte blir mycket mer fokus på Mandy nu. Och om det skulle vara så att hon blev för busig så kan jag ju alltid longera henne för det hjälper mycket. 
Annars har ja inga andra planer idag. Städa kanske, då mitt rum inte ser så bra ut nu. 
 
En av Mandys knepp, "Jag svänger vart jag vill och när jag vill". Haha! Jag har fått många tips av Emma på hur jag kan hjälpa Katarian från marken, så det borde bli gå bättre idag.

Kommentarer
Linnéa

Låter ju som en mysig dag :)

Svar: Jadå :)
Marta

2012-12-20 10:19:43
URL: http://linnealiebig.blogg.se
Linn

Ååå så fin blogg och söt häst!!
Är den vita hästen en Arab??
Bara för din skull så ska jag forsätta blogga för tänkte lägga ner men så har du varit inne på min blogg!!!

Svar: Tack så mycket! Hon är en korsning mellan arab och halvblod :)Vad glad jag blir när du skriver så <3 Kommer säkert kika in oftare ock kommentera :)
Marta

2012-12-20 12:52:57
URL: http://linnzans.blogg.se
bexollila.

kul att du är med och lycka till :ddd

allt bra annars :)?

Svar: Jadå :p
Marta

2012-12-20 13:15:41
URL: http://www.nattstad.se/bexollila
Linn

Men hon är jätte söt!!
Jag kommer titta på din blogg så ofta jag kan!!

Svar: Tack! Jag kommer med kika in på din :)
Marta

2012-12-21 10:44:17
URL: http://linnzans.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0