Mycket bilder!

Nu har jag lyckats att ladda upp bilderna på datorn. Här komemr dom :)

Här packade jag i alla handukar, svampar, läder puts grejer och trasor :)
 
Tränset! 

 
Nära bild på bettet!


Ryktlådan!


Innehållet i ryktlådan:

Två hovkratsar, en med borst och den andra utan


Rotviska med hård borst och gummiskrapa


Två man kamar och en svans kam. Dte behövs verkligen då Svea har myckeeet man och svans! :)


Rotviska från showmaster. Med mjuk borst. Super fin! 



Fin ny och oöppnad ryktsten!

Piggborste. Ett måste i stallet för mig!


Dannyborste med kort och hård borst. Riktigt bra om hästen är lerig eller fäller! :)


Longerings lina, 8 meter!


En nära bild på färgen på longerings linan. Brunt och ljus blått! :)


Schabrak :)


Superstar grimma med matchande grimskaft! 


Ljus grön grimma med matchande ljus grönt grimskaft!


Brun/beige grimma med något grimskaft i färgerna: ljus grönt, brunt och vitt :)



Det var ju lite grejer :) Nu har jag allt som behövs änså länge. Jag måste bara köpa några mer schabrak. Och sen så behöver Svea nog benskydd om ett tag.
 
Vad tycks om grejerna?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0