Nästan slut på sommarlovet

Jag har bloggat så dåligt idag men ni förstår nog at min vill njuta av dom sista sommarlovs dagarna :) Så det kommer någ inte bli mer än tre inlägg per dag fram till skolan börjar. Men sen ska jag försöka med lite mer inlägg. Var inte i stallet idag men jag ska nog dit imorgon. Känns både bra och mindre bra att skolan börjar på måndag. Det är ju kul med att träffa alla kompisar och så. Och att det kommer rutinder igen men nu när man har vant sig vid sommar lovs livet, vara uppe hur länge som helst, sova hur länge man vill, bara slappa på dagarna och bara åka till stallet vissa dagar och ta det helt lungt, så det kommer ju bli lite jobbigt nu dom första veckorna innan man kommer in i det vanliga igen, men sen blir det nog bättre :) 
Har också kännt att mina ridpass på Mack har blivit mycket slöare nu under sommaren. Jag har fått dåligare kondis också, så jag orkar inte jobba med han så hårdt heller. Men det kanske är bra för att han ska få ta det lite lungnare nu under sommaren. Men sen så kör vi nog som vanligt igen :)
Tycker ni att det är kul att skolan börjar eller inte? 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0