Jag överlevde

Hej!
Förlåt för att blagen har lidit lite idag (eller igår haha, för klockan är över 00 nu :P). Jag har inte haft lust att blogga helt enkelt. Jag var ju iväg och kom hem kl. 17, sen satt jag vid datan och spelade starstable, hahaha jag vet, barnsligt spel men jag gillar hästspel, sen spelade jag och Katarina wii. Jag har haft tid men inte lust.
 
Imorgon på morgonen, eller vid typ 11 ska vi till stan och handla julklappar, ingen har köpt något ännu så vi tar ett stort ryck istället och köper allt med en gång ;) Sen på eftermiddan vet jag inte riktigt, är lite sugen på att följa med Emma till stallet men jag vet inte när jag kommer hem från stan och när Emma ska dit. På helgerna brukar hon åka upp dit mycket tidigare än vanligt och då kanske hon redan är klar, men vi får se. 
 
Nu ska ja bara läsa lite bloggar och sen sova. Godnatt!
 
Ps! Glömde lägga till att jag faktiskt överlevde jordens undergång, jag är ju en sån hjälte ;)
 

Kommentarer
Angelica

Nu har jag beställt Nyårskläder, hoppas att jag hinner att få de. Vilket av de tycker du att jag ska ha? Råd och tips uppskattas alltid.

Svar: Ska kika in och kolla :)
Marta

2012-12-22 00:41:51
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0