Märkerutrustning

Ja, då tänket jag skriva mitt typ första åsiktsinlägg här på bloggen. Jag tänket skriva om en basic grej, märkesutrustinig. För att det är många som vill veta folk åsikt om märkesutrustning och för att det är typ det ända som jag kommer på nu, haha!
 
Själv har jag inet så mcyet märkes utrustning. Bara lite mountain horse grejer, 2 par skor och ett par ridbyxor. Det är för att jag tycker inte att det är så viktigt med märkes utrustning. Visst dte kan vara fin när någon matchar och så. Men jag, personligen tycker me rom vanlig utrustning. Köper hellre 3 par "vanliga" ridbyxor än 1 par märkes ridbyxor. Och dte är för att jag vill inet vara super rädd om mina grejer, särskillt inet stall grejer då det är så lätt att smutsa ner sig och så. Då skulle jag blivit väldigt ledsen om jag hade ridbyxor för 1 500 kr och råkade smutsa ner dom. Och som sagt jag köper hellre fler grejer men billiga än en grej och dyr, sån är jag. 

Vissa som älskar märkes utrustning kan inte ens matcha det. Alla greje rdom har på sig är märkes greje rmen inget ör ihop, och det rä väldigt fult tycker jag. Men det finns också folk som gör det på ett riktigt snyggt sätt, och det gillar jag att se :) 

Och en annan anledning till att jag inte använer mig av märkes utrustnig är för att jag tycker inte om att lägga hur mycket pengar som helst på ridutrustning eller vanliga kläder. Billig är bra! ;) Men själv klart har jag ngot märke som jag tycker om, det är då mountain horse. Är helt kär i deras ridstövlar dock hade jag aldrig lagt ut 5 000 kr på ett par stövlar när det finns fina stövlar för 500 kr. 
 
Det blev ett väldigt konstigt inlägg men dte får vi leva med, haha! Meningen är ju att ni fattar min åsikt angående märkesutrustning :) 
 
Riktigt snygga stövlar från mountain horse..
 

Men dom här är minst lika snygga och kostar mindre än hälften av det som mountain horse stövlarna kostar ;)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0