Veckans schema!

Hej igen! Sitte rnu i sängen, med datan i knät och äter chips, gott bara det inte blir mycket smulor i sängen, hahah! :P Denna veckan tänkte jag verkligen ta tag i mitt hästliv! Dom senaste veckorna har jag varit i stallet typ 2 gånger i veckan och det är för lite. Varje gång jag ville åka så tänkte jag typ "Dte är kallt ute, jag åker imorgon istället" och sen blev det typ aldrig av, så nu tänker jag ta tag i det ordenkligt! Ska följa med Emma minst 2 gånger och sen vill jag även åka till stuteriet (Kommer ni ihåg? Det är där Svea stog fast det andra stallet, inte det där Svea stog utan ett större, som Emmas mamma äger/driver). 
 
Så här tänkte jag att veckan skulle se ut:
 
Måndag: Åka med Emma till stallet.
Tisdag: Ridskolan
Onsdag: Stuteriet
Torsdag: Åka med Emma
Fredag: Stuteriet
Lördag: Stallfritt
Söndag: Stallfritt 
 
Glömme rhela tiden bort att messa Mia (Pentagons ägare) och fråga hur det ser ut nu. Alltså om han har skor eller och om det går att rida i paddocken. Måste göra det snart. 
 
Vi hörs sen! 
 
 

Kommentarer
Mikxki

Sv: Yes hon är halvarab :) Hennes pappa är renrasig arab, tror att han heter Dancing Prince ox :P

2012-12-09 21:47:00
URL: http://mikxki.blogg.se
Pebbles

Hej!
sugen på träningstips och kostråd för en sund och effektiv livstil gå då in på min blogg och läs. Just nu tar jag även emot önskemål på vad just du vill ha tips tex armar och rygg...
Som sagt gå in och titta kanske finns det något som passar just dig! :D
Hej så länge
http://pebblesjimsdotters.blogg.se

Svar: Kikar gärna in! :D
Marta

2012-12-10 01:12:59
URL: http://pebblesjimsdotters.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0