Medryttare/skötare finnes!!!

Tänkte skriva det här också. Har skrivit en annons på alvestatorget, hastnet och medryttare.nu. Ni kanske känner någon som sköer medryttare/skötare åt sin häst/hästar i närheten av Vislanda, Alvesta eller Växjö. Anledningen till att jag söker en ny medryttar häst/ponny är för att Macken står ca. 50 km från där jag or och det är för långt, och det fungerar helt enkelt inte att köra 50 km fram och tillbaka en gång i vekcan.
Skriver så som jag skrev i annonserna:

Mitt namn är Marta och jag är 14 år. Jag söker en ponny/häst i närheten av Vislanda, Alvesta eller Växjö som jag kan rida och sköta om. Jag har ridit i över två år, och under åren har jag ridit alla möjliga hästar från pigga unghästar till äldre hästar. Jag skulle helst vilja att hästen står så nära att jag kan cykla till den, då skulle jag kunna sköta om den varje dag. Men om det är en längre sträcka så kan jag rida och sköta om hästen högst 2 gånger i veckan. Jag söker allt från c-ponny till stor häst. 
Skulle gärna kunna hjälpa till med andra stallsysslor och inte bara rida. Jag kan rida i skritt, trav och har galopperat i ca. 2 månader så jag håller på att lära mig kan man säga :) Har hoppa några mindre hinder också. 
Det skulle även gå bra med fler hästar än en. Eller om du kanske söker en skötare/medryttare till din häst bara under sommaren så går det också bra. 
Hör av dig om det låter intressant :)
Min mail: [email protected]



Kommentarer
Ebba

Superfin blogg! :D

Är det du som gjort din design? :)

2012-06-13 14:26:47
URL: http://northons.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0