2012-11-24

Hej!
Hann inte skriva något godmorgon inlägg på morgonen för jag vaknade kl.10.30 coh vi skulle vara ute host Penta och rida kl. 11. Så jag hann inget mer än att äta och byta om. 
 
Det gick bra för Katarina att rida idag. Mandy skötte sig bra (för en gångs skulle, haha!) och lyssnade bra på Katarina. Pentagon skötte sig med kanon. Det belv inget långt pass för han, kanske 30 min, för jag hade fruktansvärt ont i huvudet så ajg orkade inte. Men det gick ju bra! :) Vi åker nog dit imorgon med. Då aknske ajg kan jobba honom mer, så att ahn blie lite trött :P
 
Det komme ren "skritt" film på Penta sen och så ska ajg skriva en pressentation om mig och alla hästarna jag rider och så :) Ska lägga pressentationen i en annan kategori så att man alltid som ny läsare kan kika in och läsa så att man har lite koll på allt :)
 
Vi hörs sen!

Kommentarer
Tova - Ponnysmurfarnas ♥

SVAR: Okej, men det gör inget! :D Jag håller på och fixar inlägget just nu.

Kram :)

Svar: Oj!! Såg inlägget nu! Tack så hemskt mycket!! :D Trodde inte att ni skulle vilja! Ska genast göra ett inlägg med länkning till eran fina blogg! :D Tack och en gång till tack!
Marta

2012-11-24 14:28:35
URL: http://www.ponnysmurfarnas.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0