Jag brukar alltid..

..vaknar kl.7 fast skolan börjar kl8.30 och det tar 5 minuter att gå. Men jag vill kunna ta det lugnt och inte behöva stressa.
..rida med handskar även om det är sommar och jätte varmt. Det känns inte tryggt annars, det är ungefär som att man skulle rida utan hjälm, haha!
..gå till skolan utan att äta frukost. Får inte i mig någonting för ens typ två timmar efter att jag har vaknat x)
..ta det lugnt när jag rider någon ny häst för jag vet inte hur hästen reagerar på mina hjälper så då rider jag lite mesigt istället för att känna av den eller så och sen rider jag som vanligt igen.
..klippa gräset på sommaren, eller jag, nästan alltid. Dte är så himla kul tycker jag!
..ha minst 4 flikar uppe när jag sitter vid datan, facebook, mail, blogg, blogglovin och oftast hastnet också! :)
 
 

Kommentarer
Malin

Jag går upp halv 7 och jag börjar skolan halv 9. ^^ Fast då åker jag buss och den går 5 i 8 ;)

Svar: Okej :) Jag går alltid till skoaln och det tar 5 min så jag går hem i från kvart över 8 :)
Marta

2012-10-22 19:50:21
URL: http://malinottenback.blogg.se
Malin

Och förresten det stämmer läskigt bra in på mig ;)

Svar: Där ser man :P
Marta

2012-10-22 19:51:34
URL: http://malinottenback.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0