Avundsjuk

Idag skulle min mamma till tsan och köpa en ny mobil. För enne gick sönder totalt. Ja trodde att hon skulle köpa någon okej men inte super duper bra mobil, och gissa vad hon köpte!! Hon köpte en sprillans ny och vi samsung galaxy s 3!!! Det är min dröm mobil just nu! Den är så himla snygg! Älskar verkligen den. 

När det gäller dator eller tv så spelar det ingen roll för mig men mobil, ja, där kommer vi till ett kännsligt ställe. Jag ÄLSKAR mobiler <3 Och jag är verkligen beroende. Kan inte leva utan mobil, har kolla på alla nyaste modellerna, använder min mobil typ 24/7 så för mig är det väldit viktigt att jag gillar min mobil. Och det känns som att jag kommer stanna vid samsung galaxy hela tiden för jag älskar dom! Men nu är dte så att jag har abonemang så jag kan inte ta en ny mobil för ens i mars. Fatta mars!! Det är as länge kvar ju! Men vem vet, det kanske kommer ut en ny samsung galaxy s4 då, för då är det typ det bästa som kan hända mig! 

I löv mobiler ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0