Nu är jag hemma

Så, nu är jag hemma. Red inte idag för Emma skulle på träning så hon åkte redan vid halv sju. Men inna dess så hann hon klippa svansen på Svea. Så nu ser hon lite mer prydlig ut eller så. Manen ska vi ha kvar ett tag så att jag har något att hålla mig i när jag rider henne. För som sagt hon är ju inget så där jätte van häst som har varit riden mycket. 
Hon var så snäll idag, men det är hon varje dag i och för sig. Fick bara lite bråttom in när hon skulle in från hagen. För hon såg att henne kompis Göra var på väg in och då ville Svea med in. Söta ponny! Sen i boxen var hon jätte snäll först när jag borstade. Men sen när jag skulle ta hovarna så blev hon lite bitchig alltingen skulle hon tränga på mig eller försöka gå ut från boxen, men on var ju uppbunden. Och redan nu efter 4 dagar så märkker jag att hon börjar få mer respekt för mig. Jag kanske är lite för snäll ibland men när jag blir arg då kan jag vara mycket bestämt. 
 
Föräldrarna är i stan och dom kanske tar med lite mcdonalds mat till mig! I så fall är dom jätte snälla ♥
Och idag förtjärnar jag det, jag har ju faktiskt sprungigt 9 km. 
 
Nee, nu måste jag ta och plugga på SO-n så vi hörs om en stund!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0