2013-01-03

Godmorgon!
SItte rnu och äter frukost. Ska till stallet om 20 min. Emma komme roch hämtar upp mig hemma, skönt :) Det är en sån stor skillnan på hur man går upp när man ska till skolan och på hur man går upp när man ska till stallet. Till skolan blir det ju liksom att man ligger i sängen typ 20 min efter att klockan har ringt och till stallet hoppar man ut från sängen när klockan ringer. Dte är nog bra för mig att gå upp lite tidigare en dag för att kunna "ställa om" innan skolan börjar. För nu har det liksom varit att ma går och lägger sig vi 2-3 på natten och så vaknar man tidigast 11, haha! 
Det ligge rett tidsinställt inlägg som komme rut vid kl.10 idag, så håll utkik! :) Ps! Glöm inte att delta i veckans blogg!!

Finns nog inget som väcker mig till liv bättre än apelsin juice, och sen jordgubbskräm är ju för att jag ska äta något ;)

Kommentarer
Peppbloggen

Sv: Ja visst är det :D

Som du kanske märkt så har vi haft det lite dåligt med uppdatering på sistonde.. men nu är vi tillbaka efter jul och nyår och kör igen!! hoppas du kikar in mer gånger för det finns mycket som det bjuds på! :)

Svar: Ska kika in :)
Marta

2013-01-03 12:50:50
URL: http://peppningsbloggen.blogg.se
Linn

Jag vill vara med i veckans blogg vad ska man görs??

Svar: Jag drar vinnaren idag så det är för sent nu..
Marta

2013-01-06 17:51:47
URL: http://linnzans.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0