2012-08-29

Godmorgon!
Förlåt för att jag bloggade så dåligt igår. Hann verkligen inte. Sen på kvällen så hållde jag på att skriva ett långt inlägg men det blev ganska sent så jag sparade den som utkast så det kommer nog imorgon. Idag ska jag ju har övernattning med klassen så jag himmer inte blogga mycket. Men på torsdag så kör jag som vanligt igen. 
Var i stallet igår. Rensade två hagar från sten, det var rätt mycket stenar där hahah! Och en grej som jag inte brukar göra och har aldrig gjort innan är att jaga ugla i ridhuset hahahah! Det låter jätte konstigt, men det var en ugla som flög in i ridhuset och den ville inte komma ut igen så vi tog sopkvastar och började jaga den. Då kom den inte helelr ut uctan vi fick vänta tills den skulle komma ut själv. Men det gjorde den tills slut. Sen tog vi in två hästar som var ute. Och sen så borstade jag Bertil :) 
Idga blir det ju inget stall för som sagt är det övernattning. Men på torsdag ska jag rida Pentagon, hoppas att han är på bättre humör än förra gången hahah! Och på fredag ska jag till stallet igen och lördag, ja, då händer det förmodligen något jätte kul. Hörs på torsdag, ha det bra!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0