Hoppat med Rajtek

Jag kom nyss in efter att jag har varit ute i trägården och hoppat med Rajtek, min hund :) Var bara några skutt inte så mycket för det var länge sen jag gjorde det. Men han tycker fortfarande att det är kul och han kan hoppa ganska högt för att vara hund då :P
Vet inte varför men jag bloggar så lite :/ Typ bara ett inlägg per dag.. jag ska försöka bli bättre. Sen om ni kanske kunde skriva lite tips på vad ni vill läsa om så skulle det vara lättare :) Men jag kommer väl på något intressant själv också :) Ska i alal fall försöka börja på häst historian inlägget idag :) Har börjat kolla på lite hästar i Polen med. Och dom är verkligen jätte jätte fina.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0