Imorgon

Känns skönt med tanken att man inte behöver stiga upp vid sju imorgon och att man inte behöver gå och sova tidigt idag :)) 
Nu är jag ännu mer nervös inför provridninen imorgon. Så jobbig kännsla. Men ändå kul. För vem vet det kan ju vara min framtida poony men ändå så brukar jag vara sjukt nervös om jag tänker på att ponnyns ägare ska stå och kola på när jag rider. Imorgon åker vi vid kl.12 och stallägaren (Emma) följer med :) Vi kommer nog fram dit vid kl.14 tror jag. Men när jag väl har hoppat upp så brukar jag inte tänka på att det är folk som kollar på hur jag rider utan jag rider som jag brukar. För om ajg ändrar något bara för att det är några som kollar på som kommer jag säker faila xD Om jag och ponnyn passa ihop så kan det vara så att vi åker och hämtar det nästa helg! Helt otroligt ju! Jag ska i så fall ha henne på foder först. För senare köp :D Jag är sååå glad!! :D Imorgon vet jag nog mycket mer och då får ni också veta mer :) 
Skulle gärna kunna skriva något långt inlägg men kommer inte på vad det ska handla om så om ni har några tips så kommentera gärna! För idag har jag ju tid för det! =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0