Jag lever XD

Godmorgon!
Man märker verkligen att statistiken sjunker när jag bloggar så lite, men nu kör vi igen! Kommer uppdater minst 4 inlägg per dag. 
Det var kul på övernattningen :)) Men sov inte så mycket. Jag och några kompisar gick och la oss vid 3 men det var många som fortfarande var uppe så det var inte så tyst och dessutom så var jag inte så trött så ajg somnade ganska sent, senast jag kollade klockan på mobilen var den 04.20 men jag är inte trött nu så ska inte sova. Men jag går nog och lägger mig tidigare ikväll :) Har ni haft en rolig kväll? :)
 
Idag är jag helt ledig från skolan. Ska bara göra franska läxan och den komme rnog inte ta mer än en halv timme. Sen vid 16 ska jag till stallet där Pentagon och Mandy står och rida. För Katarina och Mandy går det jätte bra, dom passar verkligen så bra ihop och Mandy är så snäll så hon gör inget dumt. Men Pentagon är lite annorlunda, han försöker testa "lite". Förra gången tänkte jag mest på hatt han ska sluta men nu ska jag tänka mycket på min ridning. 
 
Fredag är det skola igen, sen är det helg och i helgen är det något roligt. Undrar ni vad? Jo, provridning!! Ska provrida en ponny på eftermiddan. Sen får vi se vad som händer men det kan bli så att vi tar hem henne nästa helg :)
 
Ha en bra dag och hörs lite senare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0