Köpte skal till mobilen :)

Var på tivoli idag ju. Men det var inte så kul och inte så mycket att göra men jag hittade i alla fall et fint mörk lila skal till min mobil :) Hittar ingen bild på google och orkar inte ta någon bild helle roch ladda upp och så. Inte mycket att skriva om nu. Är lite stressad inför imorgon, men känner mig ändå sjukt taggad för att ha egen häst snart! Om allt går bra på provridningen imorgon så tror jag att vi hämtar hemponnyn nästa måndag alltså om lite mer än en vecka. Kan knappt tro det!! Jag är så himla glad! :D en grej som är ett + med ponnyn också är att man får med en nästan ny hoppsadel, jag ÄLSKAR hoppsadlar <3 Så himla sköna att rida i! :) 
Hörs imorgon innan provridningen och önska mig lycka till! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0