Länkbyte kanske?

Igår så var jag i stallet (stuteriet). Jag plockade bort lite hinder i ridhuset, mockade lite boxar, botstade Esther och Madde och kollade på när en tjej hoppade en unghäst, det gick bra :)
 
Kommer inte på så mycket att skriva om. Skulle gärna vilja göra ett länkbyte. Någon som vill? :) Jag ska försöka komma på nåot längre att skriva om. Alltså ett lååångt inlägg :) Kanske min häst historia fram tills nu?? :) Skulle någon tycka att det vare intressant?? :) 
Det skulle kunna bli det längsta inlägget jag har skrivit hit tills. Med massor av bilder och så :)  Det är ju nästan 3 år att beskriva i ETT inlägg! Tror att jag gör det senare :)
 
Och nästa gång jag ska till Macken så kanske jag kan be mamma eller pappa fota lite så att vi kan få lite nya bilder. Men änså länge så bjuder jag på dne här:
 


Jag och "min" gangster! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0