Minnen ♥

Lite bilder fårn min mobil vissa tagna för länge sedan och vissa inte alls länge sen :) I min mobil finns minnen från mitt liv. Över 1 år i bilder ;) 

Bilden tagen där Mack står, Kampinas gård, en mycig och fin gård. Den är på dne grus/gräs vägen jag brukar rida på!
 
Bild på en apa (gosedjur) som jag tog när vi var på väg till Öland i sommar :)
 
Åt den där slush när jag var på väg till en provridning, Willes provridning. Jag avr sjukt glad den dagen, började verkligen tro att drömmen kan bli sann, att jag kan få en egen häst. Men allt förstöres några dagar efter..



Början av sommaren när jag var i Polen. Desperado, det blev mycket kännslor för den hästen, kommer alltid minnas han ♥


Ännu en bild på Desperado + Mig. Var verkligen jätte glad under den tiden :) Kommer alltid komma ihåg bus galoppen!!


Misia för några dagar sedan. Min fina kanin. Hon betyder mycket! ♥


En camping i Karlskrona innan sommmarlovet. Fint var det där! 


Polen, en typ grej ;P Eller europas högsta "torn" som är byggt i trä.


Praktik i stallet! Två dagar, men jätte kul!


Isabergs camping, i typ eeh april tror jag det var :) Kommer minnas den helgen, sjukt kul med bästisen och familjen! 


Tiden på ridskolan. Kommer också finnas i minnet för alltid!


Sista bilden som togs på mig och Flying Samantha. Kommer minnas den hästen tills döden. Sista tiden på ridskolan och det kom verkligen mycket kännsor då. Var tveksam om jag skulle orka ta ett större steg än ridskolerytare, men jag klarade det trots alla kännslorna. Samantha lever ju faktiskt, hon dog inte och hon står 15 km från mig så jag kan åka och hälsa på när jag vill. Måste göra det snart!


Påskäggs jakten i ridskolan=tiden i SSUS (ungdums styrelse på klubben) och den tiden fick jag verkligen många bra vänner i stallet!


Vinter=blev beroende av choklad mjölk och helst sån där från maskin. Drack minst en på morgonen och en på eftermiddan i typ ett halv år! Hahah! Choklad mjöl är det godaste som finns! 


Älg park i kosta, slutet av förra sommaren. Den sommaren känndes verkligen lång tråkig. Medan den här var full av roliga grejer! 


Nu skiter jag hur ful jag var på den bilden, jag var trött och det var kallt och ja, jag ser inte så vacker ut på bilden hahah! Men den betyder mycket! Vår relaktion, helt underbart!



Började på ridskolan, var jätte glad då. Men kännde mig ny göver allt typ. Ny ridskola, ny stad (by) och ny skola. Ville verkligen inte flytta men ridskolan och hästarna gjorde mig gladare! Och en bild på en lite sur Hi-Jack han komemr efter Samantha. En speciell liten valack!


Cardinal, typ 3 gången jag var på ridskolan :)


På väg hem efter första skol dagen i en ny skola. Trodde verkligen att det skulle vara jobbigt och så, lämnade min gamla underbara klass och vänner och skulle till allt nytt. jag avr typ arg på allt och alla då. Men det gick snabbt över då jag märkte att jag kom till en underbar klass! :)



En hel del minnen va? Det har hänt mycket under året. Men nu händer det ännu mer. Det som jag har väntat på så länge. Jag ska få en häst! Love life now ♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0