Ridpasset eller ehh danspasset

Ja, idag fick jag ju sen en liiite annan sida av Pentagon, hahah! Han gjorde ALLT för att komma undan. Det var både skena, bocka, steppa, backa, backa ännu mer och typ trava bakåt, stutsade på alla fyra, drog iväg och sen tvärnittade, hoppade runt och ja massa nnat och under HELA ridpasset. Men jag höl mmig kvar i alla fall. Har inet känt "jag kommer ramla av" kännslan. Vilket var bra ju. Dom första 10 minuterna gick det bra tills jag skulle galoppera, då tycket han att det var så himla jobbigt så började han hålla på med allt möjligt för att komma undan. Hahah! Söta häst! Till slut blev jag riktigt arg på han. 
 
För Katarina och Mandy gick det bra. Hon är så snäll den där lilla ponnyn! Och dom passar så bra ihop. 
 
Vi ska nog dit och rida på tisdag men inte säkert ännu så vi får se :)
Trots att han betedde sig som han gjorde så kännde jag mig ändå sjukt trygg på hans rygg <3
 
Nu ska jag kolla lite bloggar, vila, kanske göra lite till på engelska läxan och sen får vi se. Men det blir någ lite till uppdaterng idag :) 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0