Rubrik?!

Det gick ok i skolan idag också. Ska inte göra något idag. Typ bara sitta hemma framför datan. Orkar inte göra något mer. Imorgon är det skolan igen, sen får vi se om jag ska till stallet en sväng eller inte. Är riktigt trött nu. Den första skolveckan är nog jobbigast sen vänjer man sig nog :) Jag vet att jag bloggar så dåligt nu men det har blivit rätt mycket nu dom senaste dagarna, skola, ännu mer häst i livet (vilket så kart är jätte kul!) men det blir ändå så att man knappt har någon tid till att vila. Och sen om det blir så att jag har en stund till att sitta vid dator så vill jag kolla hastnet först och främst för jag vill ju hitta någon häst snart. Hörs ikväll eller imorgon :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0