Sen update, jag vet

Han inte blogga någonting idag. Först så var det skola sen hem, äta, byta om, ta det lite lungt i en halvtimme. Och sen åkte jag till stallet, där min syrras medryttar ponny står. Katarina fixade i ordning enne medryttarponny, Mandy och jag fixade iordning den super fina valacken, Pentagon ♥ Han är såååå fin! 
Sen red vi i paddocken. Han var så himla snöll, fin och ja helt underbar! Och inte alls svår att rida. Väldigt mjuka och fina gångarter hade han! Särskillt traven. Verkligen super fin häst! Ska rida han på söndag med :) Och ett stort + är att han har en hoppsadel!! Älskar verkligen hoppsadlar! =) Känner själv att jag rider bättre i hoppsadlar och med korta stigläder. Hoppryttare i framtiden? Ja, vi får väl se. Men det är faktiskt det som jag känner mig mest emma i ;) 
Red i alla gångarter och han gick fint i form. 
 
Imorgon blir det skola och sen tror jag att det blir alltingen stallet (stuteriet, jag säger stallet när jag ska dit ;) ) elelr så tar vi en vilo dag för mig och bara tar det lungt hemma. 
Ingen bild på Pentagon än, men det kommer nog  ;)
 
Det kommer kanske något inlägg senare men jag vet inte om jag orkar :P Annars så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0