TRÖTT!!

Nu är jag riktigt trött! Somnade igår vid kl. 23, upp idag vid kl. 07, skola tills kl. 15, sen hem och äta, byta om till ridkläder, åka till Macken vid kl. 16, kom fram till Mack vid kl. 17, fixade i ordning han, red typ 1 timme, sen fixade allt i stallet, borstade Mack, sopade, tvätade av tränset och så var jag klar vid kl. 18.30, sen skule vi handla med, och så kom jag hem ca. 19.30, sen äta, duscha, släppa ut Misia, fixa kläder för skolan imorgon, och nu har jag suttit framför dagat i en halv timma. Stressig dag, inte mkt vila, bara under tiden vi åkte bil till Mack. 
Så är det om man vill satsa både på hästarna och skolan :) Men det går! Bara man sover ordenkligt och äter bra! 

Ridpasset gick bra. Han var riktigt snäll och fin när jag red. Det blev lite skänkelvikningar i både skritt och trav, framdelsvändningar, försökte få han i form i galoppen och det gick ju lite sådär. Men är väldigt nöjd i alla fall :) 
Sen dom sista 10 minuterna så gjorde jag och Katarina lite roliga saker :P Bland annat att sitta bak och fram i sadlen och trava XD Fast vi turade ju om att leda Macken, men det var kul med lite knasiga saker också, och ingen ramlade ju av :P
 
Imorgon! Skola, nytt stall, ny häst att rida. Vi får se hur det går. Som jag skrev innan så har ju Katarina skaffat en medryttar ponny så hon ska rida den imorgon och hon som har ponnyn har en arab valack också som hon sa att hon behöver hjälp med. Så den ska jag provrida imorgon. Annars inget annat att göra.
 
Jag är väldit trött nu så godnatt ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0