Var i stallet idag

Som rubriken säger så var jag i stallet idag. Jag mockade 4 boxar och borstade 4 hästar samt att det blev en lite överraskning att jag fick rida finfins Esther! Hon var så himla fin! Jag red med henne som har stallet, hon är otroligt duktig så på bara den ena ridpasset så lärde ja mig jätte mycket. Jag skrittade mest, med red lite i trav med. Vi red först en stund i ridhuset och sen skrittade vi ut i skogen på en lite mysig och finn runda. Som tur är så är det så fint väder idag så det passade bra att rida ut :) 
Trivs så bra i det stallet. Alla är så trevliga och snälla och kan så mycket så man lär sig mycket varaje gång man är där. Och dess utom så är det otroligt roligt att man får vara med hästar :)
 
Vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0