2012-12-03

Kunde inte sommna igår kväll. Sist jag kollade på klockan var den halv ett. Så jag sommnade nog vid ett, så mycket sömn blev det inte för mig i natt.. :/ Tycker inte om såna dagar. Men jag får väl göra allt för att förbättre dagen.
-10 grader idag, juppi! Eller inte.. Det är roligt med snö, men högst -5 grader. Så lite för kallt, men dte får vi väl leva med. Mina skor har inte kommit än så får ta på mig mina gamla vinter skor.. Gillar dom inte alls, dom är så fula. Hade ingen alls bra kläd och sko smak förre året. 
 
Det ligger ett tidsinställt som komemr ut vid 11 tror jag dte var :)
 
Ha en bra dag! :)
 
Nu har ajg dom ljusen i mitt rum. Bara om någon ville veta, hahah..
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0