2012-12-07

Godmorgon! Ska som vanligt till skolan snart. Tur att pappa är hemme och kan skjutsa oss för det är -15 ute och då är det inte så mysigt att gå. Sen ska jag bara stanna hemma på efter middan. Glömde ju säga att vi ska ha en "födelsedagsfest" för pappa imorgon. Kommer säkert bli jätte kul! :D Och på söndag får jag plugga lite inför franska provet. 
 
Sen idag när jag kommer hem så ska jag försöka skriva ihop lite vettiga inlägg. Åsikts inlägg, hiss och diss, "låånga inlägg" som ja kallar det, och lite annat. Några kommer ut idag och andra kommer ligga som tidsinställda till lördag. 
 
Vi hörs sen! 
 

Kommentarer
märta

Jättevacker bild :D

Svar: tack! :)
Marta

2012-12-07 16:06:37
URL: http://hhaasstt.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0