2012-12-08

Godmorgon!
Förlåt för den dåliga updateringen igår men jag orkade inet skriva något, tyvärr. Blir nog inte så mycket update idag heller. Ska duscha och städa snart och sen plugga till franska provet och på eftermiddan ska vi ha pappas födelsedagsfest så då komemr nog inte mycket update heller. Förlåt men jag brukar ju updatera rätt okej varje dag så denna helgen får det bli lite mindre men jag har rätt mycket att göra. Imorgon ska jag plugga ännu mer till provet och sen ska jag förmodligen till ridskolan och kolla på lucia. Ni kanske undrar varför jag inte rider Pentagon nu, emn det är ju för att det är för mycket snö. Tror inte ens att han har skor och då vill jag inte riskerat att gå omkull på hans rygg. 
 
Ha en bra lördag! Vi hörs sen! 
 
Ps! Ska försöka fixa bilder påp kläderna någon gång i helgen :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0