2012-12-11

Godmorgon!
Vaknade halv 6 idag, pga. min cp näsa. Hatar att vara förkyld, man kan typ inte leva normalt då.. Och inga nässpray fungerar, inte ens dom starkaste. Så, ja, är jag förkyld så är jag täpp i näsan hela tiden. Så det är lite svårt att sova. Men, men, det bör går över snart. 
Idag ska jag som sagt dela ut kakorna, tar nog inte så lång tid eftersom jag bara har 3 burkar att dela ut. Sne är det ju ridlektion i ridskolan, markarbete. Kommer säkert bli jätte roligt! Markarbete är ju roligare än dressyr, då finns det ju med lite bommar i alla fall, haha! Jag känne rmig så otränad när jag bara rider en gång i veckan. Men jag har fortfaranade inte messat Mia (Pentagons ägare) för det kanske går att rida Pentagon i alla fall, han kanske har skor? :)
 
Ha en bra dag! 
 
"Hej, jag heter Pentagon! Och det här är min näsa!"

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0