Älskar mitt liv

Allt går frammåt nu, sakta men säkert ;) Är på riktigt bra humör idag! Allt gick bra i skolan, teatern var rätt okej, ingen jätte bra men inte så dålig heller. Fick mitt försöa A idag, i franskan på läsförståelse provet! Känns bra med betygen nu, fick ett B i svenskan förra veckan och idag ett A i franskan. Tror inte att det kommer bli så jätte svårt att få C som slutbetyg i 9:n. Direkt när jag kom hem så sprang jag i 10 min, känns skönt att röra på sig lite i alla fall. Nu blir det läsa bloggar, äta och plugg. Sen tippas dagen med dressyr lektion i alvesta. Allt känns så hilma bra nu. Betygen blir bättre och bättre, statistiken bir högre och högre, på häst ryggen känne rjag mig säkrare och säkrare och i skolan har jag mer och mer självförtroende. Ärligt talat så var det inte alls farligt att redovisa SO-n för hela klassen idag. Visst man visste inte riktigt vart man skulle kolla men det känndes liksom okej. Träffar min ängel en gång i veckan, ja, vad jag jag säga... jag älskar mitt liv!
 
Love life ♥
 
 

Kommentarer
Danisa

SV: Tack så mycket! :D

Svar: :D
Marta

2012-12-04 19:45:55
URL: http://danisaingebretsen.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0