Hatar mitt knä!

Som jag skrev innan så skulle ajg till stallet imorgon emn det kan jag inte nu. Mitt knä har cpat sig igen :/ Med några månaders mellanrum så får jag en stor bula/svullnad på knät och jag kan knapp stå på det benet (högra benet). Det är värre när jag sträcker på foten benet eller har det rakt då gör det as ont och när det är böjt så är det liksom okej. Men jag kan nog inte följa emd till stallet då det är rätt mycket ansträngande där och jag kan nog inet gå med böjt knä. Det ajg får göra varje gång det blir så är att smörja in med en salva som jag får av mamma (hon är sjuksöterska) och sen linda knät och vila. Sen brukard et bli bättre efter några dagar. Men det konstiga är att det händer plötsligt och utan någon anledning. För jag har inte slagit mig där eller skadat mig där på något sätt, inte heller träckt mig eller så. Och det händer väldigt plötsligt, idag satt jag vid datan och så plötsligt känne rjag att jag har ont i knät, kollar coh då är det en bula/svullnad och jag kan knappt ha benet rakt. Sen så knakard et typ ockå i knät. Usch! :(
 
 
 

Kommentarer
Cajsa FOTO

Klart jag följer dig med :D

Svar: Tack! :D
Marta

2012-12-29 13:18:19
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0