Imorgon är det den 21 december 2012..

Sitter nu med inpackning i håret och ansiktsmask på facet, äter och njuter av livet. Imorgon är det den 21 december 2012.. Det sägs ju att jorder kommer gå under då, det kan ni nog inte ha missat. Själv tror jag inte att det är sant, tror inte att det komemr hända något. Men ändå är man ju lite nervös, för tänk OM det händer något. Men ifall det nu skulle hända något så kommer jag dö lycklig, jag är nöjd med mitt liv, allt känns så bra. Kommer bara finnas en grej som jag kommer vara ledsen för i så fall.. Men jag kommer säkert aldrig våga ändå.. Jag har som jag sat tidigar svårt för att visa mina kännslor, det är mycket lättare att skriva. 
 
Tänk på era familjer, vänner och allt och alla ni bryr er om, det kan vara sista dagen vi lever imorgon, så gör det som ni alltid ha velat göra. Eller bara njut av livet. Vi får hoppas på att det inte häner något, det finns ju så mcyket amn vill göra i livet, jag har så stora framtidsdrömmar som jag gärna hade uppfyllt. Jag tror inte att det komemr hända något men man kan aldrig vara säker och som sagt dte känns ju lite nervös eftersom det är så mycket prat om det hela tiden..
 
Tror DU att det kommer hända något imorgon?

Kommentarer
Mira

jätte fin blogg!<3

Svar: Tack :)
Marta

2012-12-20 22:35:14
URL: http://miraaaa.devote.se
Michelle - foto

SV: Ja :D

2012-12-20 22:38:22
URL: http://michellesphoto.blogg.se
M A T I L D A ♥

sv. taack, du också! :))
KRAM

Svar: Tack! Kram
Marta

2012-12-21 10:06:08
URL: http://raaawwr.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0