Jag är tillbaka :)

Hej! Jag är tillbaka redan nu, efter två dagar. Kunde inte hålla mig ifrån blogg längre än så, haha! Har så mycket att dela med mig så jag vet inte vad jag ska börja med. Haft en underbar jul med familjen. Och jag har vilat upp mig ordenkligt. Sov till halv ett igår, hahah! Det är det längsta som jag har sovit i mitt liv, hahah 12 timmar XD Har fått jätte fina julklappar och det tackar jag för! (bilder kommer sen). Fick två pressent kort till hööks som jag handlade upp idag. Lånade lite pengar från mamma och pappa då korten inte räckte och jag verkligen ville ha den nya hjälmen, så nästa månda har jag ingen månadspeng då den ska lämnas tillbaka till mamma och pappa, haha, men det är värdt det, för jag älskar min nya hjälm, bilder på den kommer sen. Har en medryttar häst på G, men jag ska fortfarande rida Penta efter vintern, det fungerar ju att ah två medryttar hästar :) 
Känns lite tråkigt att julen är över nu :/ Man har ju längtat så himla mycket och nu är det 1 år kvar tills nästa jul, men men, ny år snart ju och det är ju också kul.
 
Vi hörs om en lite stund, ska fota mina julklappar nu :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0