"Julig" ansiktsmask, hahha!

Hejsan, hejsan! Kom hem från stallet för en timme sen. Och nu sitter jag här med världens roligaste ansiktsmask. Den är lite "julig" den luktar glögg och ser ut som pepparkaka, hahaha! Inpackning i håret också. Nu när mitt hår är nyklipt så tänker jag verkligen sköta om det, inpackning 1 ång i veckan och aldrig platta, det sliter ju så mycket på håret men jag kommer säkert platta lite då och då ändå. 
Kul att ni gillar den nya designen, jag gillar med den, den känns så ljusare och mysigare på nåt sätt. 
 
Bjuder på en egobild bara för att jag har världens roligaste ansiktsmask, haha! Vi hörs om en stund, nu ska jag försöka sno simset från Katarina, ni vet, det är lite krig om vem som ska spela ;)

Kommentarer
Malin

Fin din blogg är :)

Svar: Tack! :)
Marta

2012-12-14 21:00:07
URL: http://malinottenback.blogg.se
Märta

HAHA ! :D Du skulle du kunna göra ett inlägg om domdära wen schampo sakerna :D Det skulle vara jätte snällt ! :D

Svar: Visst! Kan skriva det idag. Så kommenterar jag på din blogg när det är färdigt så att du kan läsa :)
Marta

2012-12-15 12:22:06
URL: http://hhaasstt.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0